pondělí 7. září 2015

Asi poslední várka podzimních triček pro mé děti. Chameleoni a džungle...

Tak už i holky mají chameleony, aneb sourozenci se nezapřou :-)



Starší dcera má růžové oddobí...




A na mladší mi zbyla tahle látka.



Džunglí látku jsem si zamilovala už skoro před dvěma lety. Tehdy jsem se šitím začínala a než jsem se rozhoupala byla pryč. V nové várce jsem se ji už ujít nenechala. Úpletů mám ve skříni stále dost, až jsem si říkala, že jsem ji snad kupovat ani nemusela. Po ušití jsem zcela změnila názor :-)
Trička na modelkách:


  Zadní díl jsem nevyfotila, je hnědý jako rukávy.



Zadní díl je opět jako rukávy, tedy zelený petrolej.


A vlastně kecám. Jelikož jsem byla "moc šikovná" a střihla místo zadního dílu přední, tak ještě malé budu vymýšlet dva kousky (stříhala jsem na dvě trička naráz).
Asi to tak mělo být, protože její šatník je nejbídnější, tedy aspoň co se týká pěkných triček :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat