úterý 21. října 2014

Bunda Angry Birds

Konečně se i syn dočkal bundy. Potřebovala jsem velikost cca 140, ale nemohla jsem na žádný šikovný střih narazit. Nakonec jsem se odhodlala upravit ten od Caramilly. Byla to fuška, jsem ráda, že mu celkem sedí :-)
Teď už by spíš potřeboval podšitou fleecem, ale měla jsem obavu, jak to dopadne a dražší potištěný softshell jsem obětovat nechtěla. Tohle bylo ekonomičtější .-)



   Fotky jsou tmavší, než ve skutečnosti. Aplikace jsem šila tak trochu co dům dal. Nemám tolik barev softu. A reflexky jsem použila ze zbytků od unuodesign.

6 komentářů:

  1. Krásně ušitá. Aplikace jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, holky si s aplikacemi hrály celý víkend. Už mě prosily, ať jim ušiju nové na hraní :-)

      Vymazat
    2. To je super ocenění, takový zájem o maminčinu práci. Já jsem jednou lákala Emu domů na nějaké překvapení a ona se posmutněle zeptala, jestli to překvapení je něco ušitého.

      Vymazat
    3. :-) Musela jsem váš komentář přečíst manželovi. A lehli jsme smíchy oba.
      Zatím nešiju tak dlouho. Dcera chce vždy to, co má velký brácha. Její tuniky jí většinou moc netankují, naopak jí musím uplatit nejlépe marcipánem, ať se aspoň na tu oslavu do ní obleče :-) Ale už je to lepší. Teď jak přišla látka Hello Kitty, tak byla nadšená a řešili jsme,co z ní ušijem. Myslela jsem, že bude chtít normální tričko, jak to říká, ale ne. Její "třeba tuniku" mě naprosto dostalo, tak už objednávám jednobarevku z batani, ať je z čeho šít :-)

      Vymazat
  2. Děkuji za pochvalu, od takových super švadlenek jako jste vy i Lenka Böhmová to těší :-)

    OdpovědětVymazat