čtvrtek 1. října 2015

Pár kousků pro mě...


Kabelky byly nutností. Vzdala jsem boj s hubnutím a konečně něco ušila zase na sebe. 
Po ušití triček jsem zjistila, že předchozí modely mi k nim vůbec neladí a byla jsem vděčná, že mě při poslední objednávce látek osvítilo a vzala tam tuhle modrozelenou. 
(Manželovi, mému hlavnímu kritikovi se moc nelíbila. Nutno dodat, že už je z ní nadšen :-) )









A proč rovnou dvě? Jedna pracovní a druhá na jiné příležitosti, když je toho třeba jen pár... Měla premiéru na muzikálu Sunset Boulevard. 



Látky na sebe už nějakou chvíli ve skříni suším, tak tady jsou první dva kousky.






Frida je jedna z oblíbených hitovek, taky jsem jí neodolala.
U druhého trička jsem měla méně látky, 
ani na vršek předního dílu už nezbylo, 
tak doplnění jednobarevkou bylo nutností..


V sukních jsem se nikdy moc necítila, ale tuhle riflovou nosím ráda.

Střih je zase z dámského Ottobre...












A na závěr všechno dohromady :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat