pátek 31. července 2015

Tašky pro děti a kabelka do práce

Na začátek školního roku jsem chtěla dětem ušít tašky, které by měli do ZUŠ. Vzala jsem si jejich noty a flétnu, aby se jim to tam pěkně vešlo a podle toho udělala velikost tašek.


Pro syna, pohybujícího se mezi puberťáky jsem vzala nějakou decentnější látku. Má už z ní i tablet a asi vyfasuje i stejný obal na flétnu, pokud bude čas :-)

  
Taška je jen na magnet a přidala jsem nějakou kapsu např. na kartu na autobus a šňůrku na klíče. Možná bude syn jezdit sám.


Dcerka dostala hudební :-) Je podobná jako předešlá...




Po otestování velikosti jsem se vrhla na mojí kabelku do práce. Chtěla jsem tam nacpat klarinet v nejmenším obalu, který mám a pohodlně nosit i noty. Je celkem velká, ale pro mojí potřebu, kdy z domu nosím noty, ideální...



Tento tvar v porovnání s předešlou kabelkou nepůsobí tak elegantně, ale vkládání sešitů, not a pod. je komfortnější... 


Žádné komentáře:

Okomentovat