úterý 30. června 2015

Hurá letní prázdniny :-)

V prvních horkých dnech mi starší dcera neustále vytahovala dlouhé rukávy a tepláky. Bylo vymalováno, holky potřebují něco krátkého, v čem by i rády chodily :-)

Měla jsem tu ještě zbytek žluté květované látky z jedné hromádky za dobrou cenu, ta mi přišla na letní lítání po zahradě ideální.



Starší treperenda porostla od loňska trochu více, než jsem čekala, tak to má opravdu jen na tohle léto :-)
Strašně si přála kapsičky...


Mladší má o jeden kousek navíc. Tu loňskou balónovou se zvířátky už má malou a bohužel i umazanou, některé fleky nejsem schopná vyprat :-(

Taky bylo třeba doplnit leginy, tedy obě holky dostaly nové bambusové... Mají už něco z loňska, nestihla jsem vkládat a ani teď je to jen zlomek :-)
Teď už jen to krásné počasí!!!

1 komentář: