úterý 11. listopadu 2014

Set pro jednu malou princernu


Tunika se srdíčkem mě dostala natolik, že jsem jí musela zkusit. Doufám, že se Jitu nebude zlobit...


Použila jsem zbytky látky z mých oblíbených tulípánů a poslední kus žluté z Batani. Srdíčko by mělo být výrazněji obšité, ale na první pokus jsem spokojená :-)


Střih je z Ottobre vel. 74, jen trochu zkrácená verze, aby se tunika dala nosit dříve cca. od 4 měsíců, jako šatky.


Legíny jsem udělala podle těch, co jsem používala na malou opět vel.74. Náplet dole i nahoře se mi osvědčil. Střih je podobný, jako má Caramilla, jen má trochu širší nohavice.


Capáčky jsem šila podobného střihu  pro svou malou. Měla jsem jedny koupené z úpletu, z flísu se mi osvědčili více. Používala jsem je hodně a už jsou úplně vyšisované :-)



 Snad se bude set líbit, zatím spíš mamince, malé to zatím bude jedno :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat